مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 04:002022-12-06ورزشي

والیبال باشگاه های جهان| ستاره ایرانی در جمع 6 ستاره برتر دنیا


فدراسیون جهانی والیبال در گزارشی به بررسی 6 بازیکن برتر حاضر در جام باشگاه های جهان پرداخت که اسماعیل نژاد از ایران نفر نخست این گزارش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان جهان از روز چهارشنبه 16 آذرماه با حضور شش تیم به میزبانی شهر بتیم برزیل آغاز می شود.

تیم پیکان تهران پرافتخارترین تیم والیبال ایران با 12 قهرمانی در لیگ برتر مردان که در سال 1400 نایب قهرمان شد در سال 2022 هشتمین قهرمانی در قاره کهن آسیا را جشن گرفت و یکی از شش تیم شرکت کننده در این رقابت ها است.

علاوه بر تیم پیکان، پنج تیم دیگر شامل پروجا ایتالیا (تیم سوم اروپا)، والی رناتا برزیل (تیم سوم آمریکای جنوبی)، سادا کروزیرو برزیل (میزبان و قهرمان آمریکای جنوبی)، ایتامبه میناس برزیل (نایب قهرمان آمریکای جنوبی) و ترنتینو ایتالیا (نایب قهرمان اروپا) در رقابت های امسال حضور دارند.

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) در آستانه آغاز این رقابت ها در گزارشی به 6 بازیکن برتر شرکت کننده در این مسابقات توجه کرده است که امین اسماعیل نژاد قطر پاسور تیم ملی ایران در صدر فهرست این گزارش قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبال باشگاه های جهان| ستاره ایرانی در جمع 6 ستاره برتر دنیا

والیبال باشگاه های جهان| ستاره ایرانی در جمع 6 ستاره برتر دنیا